|
.
Primar
Viceprimar
Secretar
Accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României.
Lista documentelor de interes public conform art. 5 alin. (1) din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:
Acte normative
Actele normative care reglementează organizarea şi functionarea Primăriei comunei Ojdula, precum şi activitatea acesteia
Structura organizatorică
Structura organizatorică şi atribuţiile compartimentelor sunt stabilite prin Hotărârea Consiliului local Ojdula nr.34/2010 pentru aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Ojdula şi ale serviciilor publice de interes local
Programul de funcţionare
Programul de funcţionare al Primăriei Ojdula
luni – vineri: 8.00 – 16.00
Programul de audienţe
Primar miercuri 9.00 – 12.00
Viceprimar marţi 9.00 – 12.00
Secretarul comunei Ojdula : joi 9.00 – 12.00
Coordonatele de contact ale Primăriei Ojdula
Strada Principală nr.1008 , judeţul Covasna
Tel/fax: 0267-346550, 0267-346602
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Sursele Financiare
Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil se pot consulta la sediul Primăriei comunei Ojdula Compartimentul financiar, conform art. 5, alin. (4) lit. b din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Lista documentelor
Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii
• dispoziţii şi proiecte de dispoziţii ale primarului
• instrumente de prezentare a actelor normative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare, hotărâri
• protocoale de colaborare cu autorităţi şi instituţii publice, precum şi cu autorităţi similare
• rapoarte anuale
• studii, analize, programe, strategii
• petiţii şi adrese
• fişe de proiect, termeni de referinţă
• dosare de achiziţie publică
• procese-verbale
• avize
• acte procedurale în faţa instanţelor judecătoreşti şi altor organe cu activitate jurisdicţională
Accesul la informaţii se realizează prin: afişare la sediul instituţiei publice, ori prin publicare în Monitorul Oficialal României sau în mijloacele de informare în masă, precum şi în pagina de internet proprie.
Modalităţi de contestare
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate sunt prevăzute în art. 21 şi art. 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, şi anume:
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/ coordonarea sub autoritatea instituției
Carieră (anunțurile posturilor scoase la concurs)